luni, 5 septembrie 2011

Regret că azi am regretat...

Regret că azi am dormit prea mult, dar am visat prea puţin.

Regret că azi am privit prea mult la răutatea oamenilor, dar am văzut prea puţin bunătatea lor.

Regret că azi am vorbit prea mult despre ce ar trebui făcut, dar nu am făcut nimic.

Regret că azi am ascultat prea mult bârfele altora, dar nu am avut curajul să le spun să se oprească.

Regret că azi mi-am lăsat prea puţin zâmbetul să strălucească, dar am pus încruntarea la loc de cinste.

Regret că azi am plâns prea mult pentru mine, dar prea puţin pentru durerea altora.

Regret că azi mi-am folosit prea puţin mâinile ca să mângâi, dar prea mult ca să tastez pe facebook.

Regret că azi am făcut prea mult sport, dar am îmbrăţişat prea puţin în mod sincer.

Regret că azi inima mi-a bătut prea puţin în ritmul lumii şi prea mult în felul meu.

Regret că azi m-am rugat prea puţin, dar am scanat prea mult înfăţişarea oamenilor.

Regret că azi am citit prea puţin din Biblie, dar am scris pe sufletul meu indiferenţă.

Regret că azi am uitat să spun "Mulţumesc", dar nu m-am oprit din "vreau aia şi aia".

Regret că azi mi-am purtat masca şi m-am uitat pe mine.

Regret că azi nu am avut încredere, dar am avut prea puţin suflet ce se zbătea pentru a accepta.

Regret că azi am suferit prea puţin şi am învinovăţit prea mult.

Regret că azi am uitat de "Te iubesc", dar n-am uitat de licărirea de ură.

Regret că azi sunt nevoită să-mi contabilizez regretele. Regret să ştiu că am atât de multe regrete.
(Câte regrete ai avut azi? Ne luăm la întrecere în cursa regretelor sau le dăm pe toate de o parte?)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Poţi să-mi vorbeşti, fiindcă-mi place să ascult!