duminică, 2 ianuarie 2011

O iubesc...

Stau la marginea lacului privind frumusetea cerului instelat care imi aduce aminte de Ea...
Nu stiu daca ati fost indragostiti, nici eu nu stiu exact cum este sa fii indragostit.Totusi va pot spune ce am simtit.

E o stare de euforie daca pot sa zic asa.E acel sentiment care iti ingheata inima atunci cand o vezi,
nu mai poti respira. Incotro privesti o vezi doar pe ea, in toata spledoarea ei, chiar daca nu este fotomodel o iubesti asa cum este.O iubesti mai mult pentru ceea ce a scos din tine, pentru felul ei unic de a fi ...

Prin fiecare adiere de vant ce imi taie respiratia, imi amintesc de imbratisarile ei inconfundabile ...sunetul apei ce se loveste de pietre imi aminteste de suspinele ei cand imi vorbea de... iubirea-i nemarginita....
O iubesc pentru ca mi-a aratat ce inseamna dragostea adevarata, o iubesc pentru ca …
                 Pur si simplu , o iubesc...  
Cum sa nu o iubesc?

2 comentarii:

  1. minunaaat,cum am zis...o iubire mai mult decat iubire.
    hemma.

    RăspundețiȘtergere
  2. iubirea e acea ciudatenie care da vietii sens.Toti iubin , desi putini aratam,nu exista om care sa nu fi fost atins vreodata de acel fior care iti strapunge tot trupul, lasandu-te mai plin decat la inceput.

    RăspundețiȘtergere

Poţi să-mi vorbeşti, fiindcă-mi place să ascult!