vineri, 2 septembrie 2011

Când un om e o minune

Aceştia toţi au străbătut atâta drum pentru a vă împărtăşi bucuria, pentru a cânta alături de voi şi pentru voi. Au venit pentru a vă îmbrăţişa şi-a vă ura căsnicie trainică şi binecuvântată.

Dar eu sunt mesagerul ce v-aduce veşti. Am venit să vă spun că iubirea nu se rezumă doar la zâmbete, cadouri şi cuvinte înălţătoare. Iubirea e mai mult decât un simplu sentiment. Iubirea e devotament, e calitatea unei relaţii. Iubirea e Isus pe cruce, e obrazul întors atunci când ai avea dreptul să loveşti, e tăcerea ce te stăpâneşte când te-ai putea răzvrăti.

Mihaela de azi nu mai poţi spune eu, trebuie să spui noi. Când iubeşti uiţi de tine, dar niciodată de celălalt. Când spui că iubeşti, nu mai poţi lăsa egoismul să te domine. Răbdarea trebuie să fie mănuşa ta. În spatele trandafirilor se ascund întodeauna spini. Când spinii îşi vor face apariţia trebuie să fii înarmată cu acceptare şi multă răbdare. Draga mea, învaţă de la copaci şi natură să fii puternică, dar cel mai mult învaţă de la Domnul să fii supusă, blândă şi dăruită. Învaţă de la soare cum să aduci căldură, învaţă de la păsări să-ţi lauzi Creatorul. Când norii se abat năvalnic asupra casei voastre, şi-aduc o ploaie torenţială ridică-ţi ochii către cer şi cere îndurare de la cel ce e Emanuel.

Alin de-acum încolo tot ce ai va trebui împărţit. De azi îţi împarţi pâinea, îţi împarţi patul şi-ţi împarţi casa cu ea. Căsnicia e sacrificiu pur, e o frunte transpirată şi o palmă plină de bătături. Căsnicia înseamnă respect, înseamnă să te dăruieşti pe tine fără să doreşti ceva în schimb. Căsnicia voastră trebuie să fie fotografia anului. Prin voi să se zidească inimi, să se ridice munţi şi să se limpezească ape. Dragul meu, eşti chemat să fii preot în casa ta. Ai datoria de a ridica stâlpi indestructibili care să vă susţină familia. Nu clădi de unul singur, cheamă-ţi prietenul cel mai bun în ajutor. Cu El ce ai clădit va fi veşnic, căci El e veşnicie, El e Dumnezeu adevărat.

Din doi veţi deveni una, veţi fii scut unul pentru celălalt, veţi învăţa să daţi şi primiţi, să acceptaţi şi să iubiţi. Azi aţi pus cea mai puternică temelie pe care o poate avea un cămin. Azi v-am cunoscut iubirea prin El, cel pe care l-aţi invitat să vă fie oaspete de onoare. Fiţi binecuvântaţi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Poţi să-mi vorbeşti, fiindcă-mi place să ascult!