marți, 19 februarie 2013

Sick of this!

"Dacă iubeşti pe cineva, dă-i drumul. Dacă se va întoarce va fi al tău pentru totdeauna, dacă nu, înseamnă că nu a fost niciodată al tău."

Deja m-am săturat de câte ori am văzut citatul ăsta, mi se pare învechit. Ce-i drept mă enervează pentru că ne facem să credem că omul pe care îl iubim nu e altceva decât o proprietate. Dacă tot vorbim de iubire, trebuie să ştim că în iubire nu deţinem nimic şi cel mai important nu deţinem persoana de lângă noi. Orice om care iubeşte e liber oricând să plece, să stea sau să se-ntoarcă în caz că a plecat şi nici unul dintre noi nu trebuie să-i dea drumul ca să-l facă conştient de asta. Poate dacă ar fi fost un căţeluş care e lăsat din lesă 10-15 minute pe zi atunci aş fi-nţeles. Îl laşi liber un timp, ca apoi să aibă unde să se întoarcă, în caz că vrea. Dacă nu vine, conform citatului, câinele acela n-a fost niciodată al tău.

Aşa că scutiţi-vă de suferinţă sau ce credeţi c-o fi aia şi lăsaţi oamenii să plece sau să stea fără să-i faceţi proprietatea voastră. Marea filozofie e că în iubire trebuie să te simţi liber, iubirea în sine îţi oferă libertatea, nu persoana cu care schimbi câteva sentimente. Şi mai presus de toate, oamenii nu sunt niciodată ai noştri, ci doar se află în inima noastră. Fiecare e al lui şi nici unul nu e proprietatea celuilalt, cel puţin la nivel de suflet nimeni nu ne poate fura asta.

Lăsaţi oamenii să fie oameni şi vedeţi-vă de bunurile voastre materiale care pot fi numite proprietăţi. Omul nu e o proprietate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Poţi să-mi vorbeşti, fiindcă-mi place să ascult!