marți, 16 aprilie 2013

Mulţumire ţie, iubire

Cele 7 luni care au trecut ar fi trebuit "cinstite" ieri, dar din lipsă de timp nu am reuşit. Astăzi când am mai mult timp de stat cu laptop-ul în braţe, simt că vreau să scriu. Cel mai bine e să scriu despre ce trăiesc şi simt, fiindcă aşa aduc oamenii mai aproape de mine. Astăzi scriu fără artificii şi împopoţonări obositoare. Azi vreau doar să mulţumesc, pentru că mâine s-ar putea să nu mai am ocazia.

MULŢUMESC că mi-ai dăruit puţin din acel mult al tău. Că ţi-ai luat puţin din timpul tău şi ai ales să-l petreci cu mine. Că ţi-ai cheltuit din bănuţi ca să mă uimeşti şi să-mi aduci un bucheţel de flori, care de obicei are gust de ciocolată. Că m-ai acceptat şi ai fost înţelegător. Că te-ai dedicat, după cum spui tu, atât cât s-a putut. Că ai oferit din sentimentele tale, ca la un moment dat să devenim un întreg. Că ai vrut să existe un "noi" fără să-ţi fie ruşine de asta. Că ai spus ce aveai de spus, cu riscul de a deveni ridicol. Că faci glume bune şi eşti amuzant. Că eşti drăguţ şi-ţi place familia mea. Că uneori comentezi prea mult şi ajungi să mă enervezi. Că mă iubeşti. Că spui că sunt importantă pentru tine. Că îmi faci complimente. Că eşti sincer. Că ai încredere în mine... Că mulţumeşti şi te bucuri. Că îl iubeşti pe Regele regilor. Că îţi preţuieşti familia şi ţii la ei mai mult decât la orice...

Mulţumesc! Să ne vedem peste câteva luni, ani, vieţi cu tot mai multe mulţumiri şi fericire triplă. Să ne vedem curând! >:D<

2 comentarii:

  1. Ce dragut..presupun ca e pentru prietenul tau.daca imi permiti,te rog,spune-mi, e mandru cu tine? Dintotdeauna am crezut ca puctul forte al scriitorilor e sinceritatea,pentru ca asta le confera originalitatea..keep up,my fair lady!

    RăspundețiȘtergere
  2. A fost pentru un om pe care l-am iubit şi îl iubesc mult. Totuşi, habar nu am dacă e mândru de mine. Nu prea am discutat chestiuni de genul acesta atunci când eram mai apropiaţi.

    Nu ştiu dacă mă pot numi scriitor, dar ştiu că oamenii în general ar putea să fie sinceri. În timp le-ar aduce câştig, chiar dacă pe pare o afacere proastă. Mulţumesc că mă citeşti! >:D<

    RăspundețiȘtergere

Poţi să-mi vorbeşti, fiindcă-mi place să ascult!