luni, 8 aprilie 2013

Mama - femeie la superlativ absolut


De o săptămână mama a plecat din ţară fiindcă nevoia o cere şi trebuie să-şi îndeplinească angajamentul odată ce şi l-a luat. Aşa se face că nu sunt sigură dacă va citi ce-i scriu astăzi, dar la un moment dat tot o va face. 

Mami vreau să-ţi spun că eşti preţioasă. Schimbarea prefixului marchează mai degrabă o reuşită decât un motiv de întristare. Un început îţi dă ocazia să faci ceva diferit, să acţionezi altfel şi să-ţi înoieşti visurile. Nu te-ngrijora din cauza ridurilor, le dăm cu puţină cremă, le facem un masaj şi ... abracadabra – au dispărut. Îngrijorează-te mai degrabă pentru suflet, obligă-l să rămână tânăr şi nu-i da nicio clipă de răgaz. Fii la fel de vioaie, dacă nu se poate mai mult şi nu uita că zâmbetul e bun la toate. Ştii prea bine că zâmbetul răstoarnă grămezile de pietre, dărâmă nemulţumirea şi ne determină să facem cum vrei tu. Ai spiritul ăla de convingere în faţa căruia nu mai putem spune nimic.

Păstrează-ţi inima dăruită în totalitate lui Dumnezeu şi aşa vei învăţa ce-nseamnă mulţumirea. Luptă-te să-i fii Lui pe plac, chiar dacă asta va face ca odată să nu mai placi oamenilor. Dumnezeu e cel care ţi-a salvat viaţa de atâtea ori, te-a izbăvit din atâtea probleme. El e cel care te ajută să-ţi continui drumul zi de zi, ne încredinţezi pe toţi ai tăi în braţul Lui şi aşa eşti liniştită.

Te rog,  te rog din suflet rămâi exemplul puternic de soţie dăruită şi iubitoare, de mamă extraordinară şi de prietenă. Felul în care îl tratezi pe tati şi relaţia dintre voi doi m-a făcut să-mi doresc să devin cândva o soţie ca tine şi să am un soţ ca tati. Nu ştiu dacă o să-l găsesc vreodată sau dacă-mi e dat să am un asemenea om lângă mine, dar eu cred. Cred pentru că v-am avut pe voi doi ca cele mai puternice exemple.

Îţi mulţumesc în primul rând pentru că eşti cea mai bună prietenă a mea. Îţi mulţumesc! Deja mi-e dor de tine şi abia aştept să te întorci acasă. La mulţi ani, draga mea mamă! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Poţi să-mi vorbeşti, fiindcă-mi place să ascult!