vineri, 8 martie 2013

8 Martie e sinonim cu femeia?

Din gară până în faţa scării de bloc am avut parte de un adevărat spectacol. Vremea era posomorâtă, dădea o stare de somnolenţă şi făcea cearcănele mai profunde. Vremea s-a asortat cu sufletele oamenilor, doar că astăzi oamenii şi-au pus măşti cu zâmbete şi braţe cu flori.

Am văzut bărbaţi care fugeau de la o tarabă la alta, doar-doar dincolo firul de trandafir e mai ieftin. Am observat pe alţii că erau îmbrăcaţi bine, dar n-au cumpărat numai un buchet de ghiocei. Şi mai rar am văzut bărbaţi cu un buchet gigant de trandafiri. Sincer, nu e vorba despre cât de mic sau mare e buchetul de flori ori cadoul. E vorba despre felul în care-l oferi şi cui i-l oferi. Ce-i drept, bărbaţilor, 8 Martie e un fel de portiţă de scăpare pentru voi. Pe parcursul întregului an poate uitaţi să oferiţi o atenţie, dar de 8 Martie aduceţi cadoul substanţial.

Nici femeile nu sunt mai sfinte decât cealaltă categorie. Aşteaptă să fie răsfăţate, să li se dea importanţă şi să li se facă surprize. Au impresia că un cadou le creşte stima de sine şi încrederea în propria persoană. Eu văd cadourile de 8 Martie ca fiind făcute din obligaţie. Mi-e lehamite de ipocrizia pe care o afişăm şi de felul în care ne autoinducem bucuria asta că e 8 Martie.

În fine! Femeie eşti doar atunci când te respecţi şi ştii că feminitatea nu constă într-o pereche de tocuri sau o cremă bună. Femeia e femeie când se priveşte în oglindă şi nu-şi vede chipul, dar îşi pot îmbrăţişa sufletul. Lăsaţi 8 Martie şi fiţi femei în fiecare zi a anului, doamnelor şi domnişoarelor! ♥

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Poţi să-mi vorbeşti, fiindcă-mi place să ascult!