sâmbătă, 1 octombrie 2011

Urme de scrum pe vise

S-a visat scriitoare, dar părinţii ei o vedeau medic. A strâns din dinţi, şi-a învelit degetele în pânză, a ucis petele de dorinţă şi le-a încuiat într-un cufăr. A început să cheltuie banii pe manuale de specialitate (neurochirugia era aspiraţia dureroasă). A tras de conştiinţă, a înecat-o în propriile vise şi s-a apucat să lupte pentru ceva ce o epuiza.

A reuşit să termine facultatea, a finalizat masteratul cu brio şi a început să profeseze. Prima operaţie i-a întors stomacul pe dos, i-a împânzit ochii de lacrimi şi i-a frânt mâinile într-un tremur chinuitor. Atunci şi-a spus: " Mi-am făurit vise şi le-am acoperit cu cenuşă. N-am avut nimic, dar am renunţat la nimicul meu pentru acel ceva al altora. Îmi vreau nimicul înapoi! Am fost înzestrată cu sensibilitate şi cu mări curgătoare pentru a şti cum să ating inimile oamenilor, nu ca să le spun că tatăl lor a decedat pe masa de operaţie. Mă doare scrumul viselor mele neîmplinite."

 Eu ce-am făcut? Tu cum ai procedat?
Ţi-ai lăsat visele de izbelişte? Le-ai uitat pe podea şi le-ai sfărâmat cu tălpile-ţi trudite?

Visele te definesc! Ai împlinit visele altora - te-ai pierdut pe tine. Trăieşte-te ca pe un vis. Dacă visele-ţi sunt cioburi, tu nu eşti decât un ciob dintr-o mulţime. Dacă visele-ţi sunt ruină, tu eşti monument într-o pădure de plopi.Rătăceşte-te din nou şi lasă visele să te găsească.

Sertarul tău cu vise vrea să-şi găsească cheia. Fructificarea talentelor tale o să-ţi aducă împlinire, iar nouă tuşul visului tău ne va imprima un surâs de aur. Harul tău ne vindecă, scrisul tău ne mângâie, vocea ta ne înalţă, desenele tale ne dărâmă şi ne ridică Cerul, fotografia ta ne scoate ochii din orbite, mâncarea ta ne încântă papilele gustative, clădirile tale ne dau căldură.

Tu eşti totul tău, totul nostru, dar numai alături de visul ce te defineşte. Te vrem aici cu plămânii plini de aer ca să-ţi poţi usca praful de pe cutiuţe. Vrem fiecare dorinţă pe care o respiri.

                                                     Te vreau pentru că ştiu că poţi. 

2 comentarii:

Poţi să-mi vorbeşti, fiindcă-mi place să ascult!