marți, 21 septembrie 2010

Revelaţie




ce sunt eu Doamne ? ca sa te uiti la mine, o carpa terfelita...
pe cand eram jos in pacat , Te uitai la mine si m-ai facut copil al Tau, m-ai iubit si inca ma iubesti...
mi-ai aratat de atatea ori prin semne, dar eu am fost prea orb ca sa vad asta..
m-ai trecut prin incercari , si ai fost deasemenea alaturi de mine , dar eu m-am incapatanat sa Te simt, sa Te aud, sa Te vad...
mi-ai scos in cale prieteni minunati si eu ma foloseam de ei pana ce m-au abandonat toti , si am ramas singur ,
atunci am strigat din nou la Tine si Tu te-ai indurat de mine si m-ai scos inca o data din groapa mocirlei...
m-ai imbracat in haine noi , desi inca in sufletul meu era probabil cea mai mare dezordine de sentimente si de ganduri..
mi-ai scos din nou in cale un prieten, ce de data aceasta nu m-a parasit, indiferent cat de incapatanat eram, mi-ai tranformat viata complet prin el
mi-ai vorbit din nou dar acuma Te aud , si mi-ai aratat ca dragostea Ta este o dragoste mai presus de ratiune ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Poţi să-mi vorbeşti, fiindcă-mi place să ascult!