sâmbătă, 18 septembrie 2010

Mesaj de adio...


Sunt obosita , probabil foarte obosita. Ochii ma dor , incep sa-mi lacrimeze. Lacrimatul nu e premeditat de nici o alta imprejurare sau stare , ci doar de oboseala. Gandurile mele alearga in zig-zag , alteori nu gandesc deloc ... imi creeaza senzatia unei gauri negre , care e gata gata sa-i inghita pe toti , daca s-ar putea materializa. Totusi , acesta nu e cel mai rau lucru ... cel mai rau, de neintels , obsedant , dureros ... e ca toate imprejurarile , vorbele , gesturile celorlati , natura , tin sa-mi aminteasca de tine. Prin urmare , gandurile mele graviteaza in jurul fiintei tale. De-ai stii ca aproape in fiecare noapte , zi , ora ... poate chiar minut , esti inconjurat de interes , atentie si poate chiar curiozitate . De-ai stii asta ai ramane acelasi , n-ai schita nimic ... nici macar surprindere. Stii de ce , pentru ca esti superficial , nu-ti dai deloc silinta sa intelegi oamenii , trairile de care se impiedica in drumul lor spre absolut. Daca cineva isi manifesta sentimentele , nu neaparat prin contact fizic , o imbratisare sau orice altceva ...ramai stupefiat , uimit oarecum. Daca iti scrie un "ravas de iubire" , tu in loc sa apreciez gestul si sa radiezi de incantare incepi sa condamni si sa fii sarcastic , spunand :"Exceptional , cred ca astazi nu te simti prea bine. Ai mancat cumva , ceva ce nu ti-a priit?" Halal abordare in fata exprimarii sentimentelor de iubire. Sincer , asa zisul tau atac e de-a dreptul abject. Daca aceasta va fi manifestarea ta fata de toti oamenii , risti sa-i pierzi. Risti sa-i indepartezi si sa-i ajuti sa devina introvertiti , risti sa te ranesti cu propriile arme , risti sa mananci din mancarea pe care tocmai tu ai otravit-o. Te rog doar atat , nu te eschiva cand o sa-ti dai seama ca cei ce te iubesc sunt mai mult decat rezervati in a ti-o arata. Sa nu fi nemultumit atunci cand nu o sa mai ai parte de biletelele parca uitate pe frigider , in bordul masinii sau intr-unul din buzunarele camasii tale. Biletele ce-ti aduceau pe-un colt de frunza o-mbratisare , un pupic ... si alteori , pe-o petala de papadie , scrijelit cu mainile tremurande cel mai sincer TE IUBESC , pe care cineva ti l-ar putea spune.
P.S. : Ti-am spus , ti-am aratat , ti-am scris ... ti-am dovedit ca-mi pasa. Dar ai respins, ai dat la o parte totul ... gandindu-te :"Detalii , detalii si iar detalii." Stii , asta e ironia sortii.
P.S 1 : In alergarea ta nebuna dupa implinire , satisfactie , bani si poate chiar iubire ... ai uitat sa privesti in adancul inimii tale si sa-ti dai seama ca atunci , candva am insemnat ceva pentru tine. Defapt nu cred ca ai uitat , te-ai lasat ademenit de altceva doar pentru a uita.
P.S 2 : Concluzie: E destul de tarziu sa-ncerci sa mai repari ceva , sa spui ca faci si dregi si ... nici tu nu mai sti. Am ales sa spun "destul de tarziu" , pentru ca daca as spune "prea tarziu" n-ai mai avea alternativa , dar asa ... ( e mult prea egoist ce-as vrea sa spun) .


Un comentariu:

  1. merita din plin sa iubesti..si sa fii indragostit/a , chiar daca ea uneori duce la umilinta, singuratate si in sfarsit izolare ....

    RăspundețiȘtergere

Poţi să-mi vorbeşti, fiindcă-mi place să ascult!