marți, 20 decembrie 2011

Amurgul răsăritului de ieri

Am numărat zilele până astăzi. Îmi aduc aminte ce făceam anul trecut pe vremea asta. Rememorez iarna proaspătă de ieri. Ţin minte că atunci era o pătură de vată pufoasă şi ne era teamă să nu-i ştirbim frumuseţea. Te ţineam strâns de braţ şi frigul îmi amorţise obrajii într-un zâmbet. Visam cu ochii deschişi şi-mi citeam printre fulgii de nea povestea de dragoste trăită alături de tine. Lătrau câinii de se speteau, dar căldura palmei tale mi-a cuprins până şi inima, astfel pulsul meu a devenit regulat. Treceam prin noapte ca prin lumină, căci tu erai soarele ce-mi topea gheaţa de pe gene.

Păşeam asemenea unei balerine, ca să-ţi simt dansul prin tot trupul. Râdeam colorat ca să-ţi arăt că ecoul din mine e mai frumos ca cel al clopoţeilor. Te-mbrăţişam cu braţele-ngheţate ca să simţi cum iubirea mea te striveşte. Stăteam dreaptă înaintea ta, dar genunchii inimii mi se plecau şi spuneau "Mulţumesc Cerule că într-o noapte de gheaţă ai răsărit peste mine cu o minune". Îmi strălucea frumuseţea lacrimilor în colţul ochilor şi tu-mi spuneai că sclipesc mai tare decât stelele. Întreaga ta făptură emana splendoarea Raiului, erai cadoul pe care l-am cerut în fiecare scrisoare adresată Cerului.

A trecut o vreme de atunci şi parcă totul a fost un vis frumos. O iluzie de care am ţinut cu dinţii ca nu cumva să se împiedice în limbile ceasului şi să se întâlnească cu timpul. Cred că te-am dorit atât de tare încât am ajuns să te sfărâm prin vrere. A curs o lume-ntreagă prin mine de atunci, dar nu mă pot desprinde de visul ce-mi lumina pământul, acelaşi veşnic tu. 

                                             Dar tu, îţi mai aduci aminte? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Poţi să-mi vorbeşti, fiindcă-mi place să ascult!