miercuri, 1 decembrie 2010

Încredere deplină-n braţul Tău

Doamne, vin înaintea Ta cu reverenţă şi sfială, de aceea te rog să primeşti rugăciunea mea. Vreau să-Ţi mulţumesc că în una din zilele precedente m-ai ajutat să închei un legământ în care am spus " Te voi urma până-n veşnicie ". Nu am altă dorinţă decât să-mi pot ţine promisiunea şi Tu să fii mândru de mine, pentru că am dus lupta până la capat.

Tată, acum vin şi te rog să iei în mana Ta incertitudinea mea, s-o transformi în certitudine, să iei confuzia mea şi s-o limpezeşti, ia-mi sentimentele şi dacă nu sunt potrivite, schimbă-le... Ia-mi mândria şi arunc-o undeva, ca nimeni altcineva să n-o poată găsi şi ajută-mă ca în locul ei să cultiv smerenie. Mai simplu spus, ia-mi inima, personalitatea şi caracterul... remodelează-le, dă-mi calităţi noi, de creştin autentic şi estompează defectele.

Ajută-mă să mă pot lăsa cu adevărat prelucrată de mâna Ta şi fă ca lacrimile mele să-nmoaie răutatea care uneori îmi orbeşte ochii, să-mi topească ura ce mă transformă într-o persoană crudă. Lacrimile să-mi inunde inima, ca din ea să izvorască într-adevăr râuri de apă vie. Doamne, ştiu că pentru Tine nimic nu-i prea greu, de-aceea-mi predau deplin fiinţa-n mâna Ta şi cu categorică încredere îmi abandonez inima în palma Ta zdrobită de piroanele necredinţei mele, indiferent de ce vei alege să faci cu ea. Îţi multumesc pentru toate. Amin! ( 15 Iunie 2010)

4 comentarii:

  1. felicitari pentru postare...
    rugaciunea asta ar cam trebui sa fie rostita pe buzele fiecarui credincios...
    nu esti nici o data prea credincios ca sa spui k esti curatita de orice pacat enumerat mai sus ....

    RăspundețiȘtergere
  2. Minunat!!! Multe binecuvantari! Chiar cam toti ar trebui sa rostim astfel de rugaciune.. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Dumnezeu sa te binecuvinteze pentru toate gandurile care le-ai postat aici..pe acest blog.>:D<

    RăspundețiȘtergere

Poţi să-mi vorbeşti, fiindcă-mi place să ascult!